26 Şubat 2018 Pazartesi

MUHTEŞEM ÇİKOLATALI KURABİYE





Ben hayatımda bu kadar lezzetli bir kurabiye ne yedim ne de gördüm diyerek başlamak istiyorum.


@muhtesemcikolatali siz kesinlikle bir HARİKASINIZ .

Bir kurabiye nasıl bu kadar lezzetli olabilir ki diyorsanız buyrun sizi @muhtesemcikolatali sayfasına davet ediyorum.
Ve öyle iddalı konuşuyorum ki 100 kişiden en fazla 10 tanesi beğenmedim diyebilir ki bu mümkün bile değil ‼‼



Şimdi bakalım nedir bu @muhtesemcikolatali 😍😍😍
Çikolata parçalı kurabiyeler hazırlanırken, Belçika çikolatası, tereyağ başta olmak üzere özenle seçilmiş birinci sınıf malzemeler kullanılıyor.



Siparişiniz alındıktan sonra pişiriyor, yeterince soğuduğunda paketleyerek aynı gün kargoya teslim ediliyor. En geç 2 güne kadar da elinize hiç dağılmadan parçalanmadan tazecik birşekilde ulaşıyor. Site üzerinden 7/24 sipariş verebiliyorsunuz.

Ayrıca sevdiklerinize gönderebileceğiniz özenle hazırlanmış hediye kutuları da mevcut ve çok güzeller .



...
Benim Kurabiyelerim Orijinal ve Kara'dan oluşan 7 kurabiye den oluşan Tanışma Paketiydi.
Fiyatı ise oldukça uygun 24,90 TL.
Sitelerinden baktığınızda ise daha başka çeşitleri ve fiyatları mevcut.
Kargo Fiyatı ise 4,90 TL ama 50 TL üzeri alışverişlerinizde ücretsiz. Ayrıca tamamen e-ticaret ile çalışan bir firma ve oldukça da güvenli.



Ve gelelim en güzel SUPRİZİMİZE siparişinizi verdikten sonra,
Onay ekranında Promosyon Kodu Alanına " bugse10 " kodunu girdiğinizde %10 İNDİRİM KAZANACAKSINIZ !!!
Ve bu tam 3 AY geçerli. ❣❣❣

Ben kurabiyelerin şimdiden bağımlısı oldum ve eminim sizde bir ısırıktan sonra bağımlısı olacaksınız.TAMAMEN TADI ANLATILMAZ YAŞANIR DİYORUM♥♥♥ Bu güzel ilgi ve alakanız için bir kez daha çok teşekkür ederim @muhtesemcikolatali



İNTERNET SİTESİNDE SİPARİŞ VERMEK İÇİN İSE BİR TIK YETER :))
https://www.muhtesemcikolatali.com/home
TANIŞMA PAKETİ  ://www.muhtesemcikolatali.com/product/20001 

10 yorum: