6 Nisan 2017 Perşembe

Cecile Bal Aromalı Maskara

Herkese Merhaba :)
Şuan blog yazısı girmek için sayfamı açtığımda ne kadar çok  ara verdiğimi gördüm ve bundan sonra daha aktif olacağımın sözünü size buradan veriyorum :)
Şimdi gelelim BAL kokulu bu harika maskaranın vaadlerine,duruşuna ve etkilerine.

Kapağını açtığınız ilk anda harika bal kokusuyla kalbinizi fethetmeyi başarıyor bile.


 Rimel,bu  plastik fırçası sayesinde kirpikleri güzelce kavramayı başarıyor♥
Yapısına gelecek olursak eğer öyle ıslak ıslak bir yapısı yok bu en güzel tarafı benim için. Çünkü bir türlü sevemedim ıslak yapılı rimeleri. Ayrıca gördüğümüz gibi simsiyah bir rengi var. Ve en güzel yönlerinden bir diğeri  ise hemen kuruyor olması. Bu sayede sürerken bulaşma akma gibi sorunlar ile karşılaşmıyorsunuz. Hem günlük kullanım için hem de özel günlerinizdeki kullanım için gayet pratik ve güzel bir rimel. Sabahtan akşama kadar kullanımda l akmamış ve bulaşmamış şekilde görebilirsiniz.


 Temizliği ise beni hiç zorlamıyor. Önce göz temizleyicim ile siliyorum. Yüzümdeki kalan diğer makyajı temizlemek içinse jel makyaj temizleyici ile yıkadığımda ise hiçbir siyahlık kalmıyor.

Rimelin bendeki duruşu ise bu şekilde:



Bu güzel ürüne http://www.cecileshop.com/
ve
http://www.cosekiz.com/ adreslerinden ulaşmanız çok kolay :)  Ayrıca instagram ve facebook üzerinden de kolayca ulaşabilirsiniz.


Eğer kullanmayan arkadaşlarımız varsa mutlaka şans vermeliler diye düşünüyorum.Herkese keyifli,mutlu ve BAL KOKULU bir gün diliyorum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder