20 Ocak 2017 Cuma

DENEBUNU ARALIK KUTUSU



Herkese Merhaba :)

Aralık ayı DENEBUNU kutum geldi ve kullandığım ürünler hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :) Kasım ayı kutumda ise site ile ilgili genel açıklamayı, bilinmeyenleri sizlerle paylaşmıştım. Detayları buradan okuyabilirsiniz

tıktık

Aralık ayı kutuma gelirsek eğer, gelen ürünler bu şekilde:



*** 1 adet Meyveli Sos Dolgulu Eti Puf

*** 1 adet Çikolata Dolgulu Eti Browni İntense

*** 1'er adet Urban Care Naturals Deneme Boy Şampuan, Saç Kremi ve Saç Maskesi

*** 2 adet günlük ve 2 adet normal Kotex Ped,

Şimdi gelelim ürünleri tek tek incelemeye :





Eti Browni İntense
Zaten çok sevdiğim ve her markete girişimde mutlaka sepete attığım bir kek olduğu için kutudan çıktığında da yüzümü büyük bir gülümseme kapladı.Anlatılmaz yaşanır cinsten bir kek benim için <3 Özellikle yanında bir de türk kahvesi ile yiyorsam eğer değmeyin keyfime:))

Meyveli Sos Dolgulu Eti Puf
Denebunu sayesinde denediğim bir tat oldu, fakat bir kere ısırmam bile elimden bırakmama yetti diyebilirim. Nedense meyve soslu,karışık meyveli yiyecekleri bir türlü sevemedim gitti :/ Ama meyveli sosları sevenlerin kesinlikle beğenebileceği bir tat olduğunu söyleyebilirim :)






Urban Care Naturals Deneme Boy Şampuan, Saç Kremi ve Saç Maskesi
Öncelikle ilk kez denediğim ürünler oldu. Canlılığını yitirmiş, yıpranmış saçlar için olan bu ürünlerin bize vaadleri saç köklerini beslemesi, saçların canlılığını geri kazandırması,yıpranmış saçları kökten uca yeniden onarması. Ürünün en güzel özelliklerinden birkaçı ise hayvanlar üzerinde test edilmiyor olması, paraben içermemesi ve bitkisel içerikli olması.

Bana gelen ürünler deneme boy olduğu için, ürün hakkında çok net kesin bir bilgi veremiyorum size.Ve ben daha iyi bir sonuç için 3 ürünü birlikte kullandım. Ama bendeki ilk etkileri oldukça başarılıydı. Saçlarımda öncelikle hiçbir ağırlık yapmadı, bitkisel içerikli ve paraben bulunmamasına rağmen köpürmesi oldukça başarılıydı. Saçlarım uzun olduğu için saatlerce açmak için uğraşırken üç ürünü bir arada kullanınca saçlarım gerçekten çok rahat açıldı.Onlar ile hiç uğraşmadım bile diyebilirim:) Banyodan çıkınca sıvı saç kremi kullanmama gerek kalmadan tarayabildim saçlarımı :) Ve unutmadan en önemlisi harika kokusu var, banyonun kapısını açtığımda tüm koku eve yayıldı desem inanın yalan söylemiş olmam :) 1 kullanımlık olduğu için çok şey söyleyemiyorum maalesef ama denemeye değer bir ürün olduğunu düşünüyorum. Hiçbir olumsuz yönüyle karşılaşmadım ve oldukça da memnun kaldım ilk kullanımda :)





Kotex

Daha önce de kullanmış olduğum bir marka. Üründe hiçbir şekilde beğenmediğim bir özellik yok. En beğendiğim özelliği yapısının naylon olmayışı , pamuksu bir yapıya sahip olması. Fiyatının da normal olduğu, uç seviyelerde olmadığını düşünüyorum. Ürünü kullanırken kendinizi oldukça rahat hissediyorsunuz. Bu yüzden severek kullanıyorum.




http://www.urbancare.com.tr/urban-care































7 yorum:

  1. Aramıza hoş geldin Buse :) Daha sık görüşmek dileğiyle ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sizde hoşgeldiniz sayfama :)

      Sil
  2. Hoşbuldum :) Tabi ki artık daha aktif olarak buradayım, tekrar görüşmek üzere <3

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim:) Tabi ki severek gelirim size de <3

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil