29 Aralık 2016 Perşembe

KASIM AYI DENEBUNU KUTUSU

                                                         

Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere çoğunuzun bildiği DENEBUNU.COM sitesinden ve bu sitenin bizlere göndermiş olduğu yüzümüzde tebessüm yaratan şirin kutularından bahsetmek istiyorum. Site, dünyaca ünlü markaların ürünlerini her ay denememiz için,bize kargo dahil hiçbir ücret ödemeden kapımıza kadar gelen güzel bir kutu gönderiyor. Ve size gelen ürünler, siz siteye üye olduktan sonra ilgi alanlarınıza ve oluşturduğunuz profilinize göre geliyor. 16 yaşını doldurmuş herkes üye olduğu bu siteden herhangi bir ücret ödemeden rahatlıkla faydalanabiliyor. Burada bize düşen tek sorumluluk ise ürünleri kullandıktan sonra siteye girerek ürün hakkındaki yorumlarımızı yazmak oluyor :)


Şimdi sizlere Kasım Ayı DeneBunu Kutumun içeriğini ve yorumlarını anlatacağım:)



Kutumdam çıkan ürünler;

~~1 adet Doğadan siyah çay,
~~ 2 adet günlük ve 2 adet normal Kotex ped,
~~ 1 adet Dr.Beckmann Renk Koruyucu Mendil

Sizin ile birlikte ürünleri tek tek inceleyelim ozaman :)






Doğadan Siyah Çay

Daha önce ismini çokça duyduğum bir markaydı. Bitki çaylarını zaten sürekli alıyorum ve severek içiyordum. Sadece siyah çay deneyimim olmamıştı. Onu da denemiş oldum ve çok beğendim. Gerek tadı olsun gerek rengi olsun ailece çok sevdik ve bizden tam puan aldı :)






Kotex

Daha önce de kullanmış olduğum bir markaydı. Üründe hiçbir şekilde beğenmediğim bir özellik yok. Bütün düşüncelerim olumlu yönde. En beğendiğim özelliği yapısının naylon olmayışı , pamuksu bir yapıya sahip olması en güzel yönü. Fiyatının da normal olduğu, uç seviyelerde olmadığını düşünüyorum. Ürünü kullanırken kendinizi oldukça rahat hissediyorsunuz. Bu yüzden severek kullanıyorum.
Ayrıca ambalajının tasarımını da çok beğeniyorum. Tasarım bile ürünü kendine çekmeyi başarıyor :)





Dr.Beckmann Renk Koruyucu Mendil

İlk kez duyduğum ve ilk kez denediğim bir ürün oldu. Kıyafetlerimin rengi bu ürün sayesinde daha canlı bir hal kazandı. Bundan sonra tercihlerimin arasında her zaman olacak bir ürün. Ve kullanmayan kişilere de mutlaka öneriyorum.


*** En kısa zamanda Aralık Kutusu ile yine sizlerle birlikte olacağım :)


https://www.denebunu.com/

4 yorum:

  1. Buse'mm ne kadar huzur verici bir bloğun var :) Mendili merak ettim doğrusu, güle güle kullan canım benim <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Canımmm çok teşekkür ederim :) Seninki kadar güzel olmasa da daha yeni başladığım için inşallah daha fazla geliştireceğim:) Çok teşekkür ederim bitanem:)

    YanıtlaSil
  3. Hakkaten ücretsizmi oluyo bu 😃 dur bende oliyim bakim nolcak 😘 teşkkürlerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ücretsiz ve gerçekten çok güzel bir site olduğunu söyleyebilirim. Her ay birbirinden güzel ürünlerin deneme fırsatını bulabilirsiniz :)

      Sil