29 Kasım 2016 Salı

Bakımlı ve Yumuşacık Ayaklar İçin Lapitak





~ Lapitak Ayak Bakım Kremi ~
Ürün bizlere içeriğindeki Allantoin sayesinde cildin yenilenmesine yardımcı oluyormuş. Cildin doğal nemini koruyarak kurumuş, hasar görmüş ayakları onardığı gibi E vitaminiyle tırmakların güçlenmesine yardımcı oluyormuş..Benim, ürünü bugün kullanma fırsatım oldu. Kremin yapısı yoğun ve saydamımsı beyaz gibi.Sürüldüğü zaman yapış yapış yapmıyor ve yağlı kalmıyor. Emilimi de oldukça başarılı ve sürdüğünüz andan itibaren yumuşacık yapıyor. Ve konsantre olmasıyla da ayrı bir avantaj sağlıyor. Az bir miktar bile kullanılması yeterli oluyor. Bu sayede de oldukça bereketli bir ürün olacak gibi duruyor. Bir diğer artı yanı ise ürünün paraben içermiyor olması. Ben üründen ilk kullanımda oldukça memnun kaldım. Ayrıca ürün fiyatı da şu an 12.90 TL. İlk kullanımımdaki yorumlarım şimdilik bu kadar ama ilerleyen zamanlarda bendeki tam etkilerini tekrar paylaşacağım.☺☺


6 yorum:

  1. Çok severek kullandığım bir krem Buse'mm özellikle çatlayan ayak ve topuklar için olan kremini de kullandım gerçekten iyileştirici etkisi olduğunu gözlemledim. İçeriğinin de piyasadaki ürünlere göre temiz oluşu tercih etme nedenlerimden :) Çok güzel bir yazı olmuş bitanem, ellerine sağlık <3 :))

    YanıtlaSil
  2. Benimde çok severek kullandığım bir marka oldu canım.Gerçekten nemlendirmesi ve çatlakları onarması oldukça başarılıydı.Kesinlikle bittikten sonra tekrar alınacaklar listesine girdiler bile :) Canımm benim çok teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum <3

    YanıtlaSil