26 Şubat 2018 Pazartesi

MUHTEŞEM ÇİKOLATALI KURABİYE





Ben hayatımda bu kadar lezzetli bir kurabiye ne yedim ne de gördüm diyerek başlamak istiyorum.


@muhtesemcikolatali siz kesinlikle bir HARİKASINIZ .

Bir kurabiye nasıl bu kadar lezzetli olabilir ki diyorsanız buyrun sizi @muhtesemcikolatali sayfasına davet ediyorum.
Ve öyle iddalı konuşuyorum ki 100 kişiden en fazla 10 tanesi beğenmedim diyebilir ki bu mümkün bile değil ‼‼



Şimdi bakalım nedir bu @muhtesemcikolatali 😍😍😍
Çikolata parçalı kurabiyeler hazırlanırken, Belçika çikolatası, tereyağ başta olmak üzere özenle seçilmiş birinci sınıf malzemeler kullanılıyor.



Siparişiniz alındıktan sonra pişiriyor, yeterince soğuduğunda paketleyerek aynı gün kargoya teslim ediliyor. En geç 2 güne kadar da elinize hiç dağılmadan parçalanmadan tazecik birşekilde ulaşıyor. Site üzerinden 7/24 sipariş verebiliyorsunuz.

Ayrıca sevdiklerinize gönderebileceğiniz özenle hazırlanmış hediye kutuları da mevcut ve çok güzeller .



...
Benim Kurabiyelerim Orijinal ve Kara'dan oluşan 7 kurabiye den oluşan Tanışma Paketiydi.
Fiyatı ise oldukça uygun 24,90 TL.
Sitelerinden baktığınızda ise daha başka çeşitleri ve fiyatları mevcut.
Kargo Fiyatı ise 4,90 TL ama 50 TL üzeri alışverişlerinizde ücretsiz. Ayrıca tamamen e-ticaret ile çalışan bir firma ve oldukça da güvenli.



Ve gelelim en güzel SUPRİZİMİZE siparişinizi verdikten sonra,
Onay ekranında Promosyon Kodu Alanına " bugse10 " kodunu girdiğinizde %10 İNDİRİM KAZANACAKSINIZ !!!
Ve bu tam 3 AY geçerli. ❣❣❣

Ben kurabiyelerin şimdiden bağımlısı oldum ve eminim sizde bir ısırıktan sonra bağımlısı olacaksınız.TAMAMEN TADI ANLATILMAZ YAŞANIR DİYORUM♥♥♥ Bu güzel ilgi ve alakanız için bir kez daha çok teşekkür ederim @muhtesemcikolatali



İNTERNET SİTESİNDE SİPARİŞ VERMEK İÇİN İSE BİR TIK YETER :))
https://www.muhtesemcikolatali.com/home
TANIŞMA PAKETİ  ://www.muhtesemcikolatali.com/product/20001 

29 Ocak 2018 Pazartesi

CHERRYE SICAK & SOĞUK RAHATLAMA YASTIĞI

Bu sefer size hem fırında pişirilerek ( lafın gelişi :))) ) hem de derin dondurucu da soğutarak kullanabileceğimiz şifa kaynağı bir yastıktan bahsedeceğim.


Bakalım neymiş bu Cherrye hep birlikte öğrenelim :)

Öncelikle 100% doğal Cherrye Kiraz Çekirdekli Sıcak/Soğuk Rahatlama Yastığı; doğal yoldan ağrı ve acının azaltılmasına yardımcı oluyor👍
İçerisinde bulunan 100% temizlenmiş kiraz çekirdeklerinin mucizesi ile ısıyı hızla alıyor uzun süre sıcak ya da soğuk kalıyor.. Güvenli ve doğal yoldan ağrı ve acıyı her an her yerde azaltmak için ideal bir ürünmüş :) Akma, sızıntı, yanma endişesi olmadan güvenle vücudunuzun istediğiniz bölgesine uygulayabiliyorsunuz. Uyguladığınız bölgenin şeklini alacağından elleriniz özgür gündelik hayatınıza devam edebiliyorsunuz. Yıkanabilir dış kılıfı sayesinde hijyenik ve tekrar tekrar kullanılabiliyor👍 Üstelik kullanımı da çok pratik; Cherrye Kiraz Çekirdekli yastığı sıcak kullanmak için mikrodalga fırında 3 - 4 dakikada veya fırında 15 dakikada ısıtabiliyoruz. Soğuk kullanmak içinse buzlukta 40 dakika bekletmek yeterli oluyormuş.

Ben 100 derece önceden ısıtılmış fırında 10 dakika ısıtıyorum.



⇒ Sıcak Kullanım İçin⇦
⧫Regl ağrısı, karın ve mide ağrıları, böbrek ağrısı, omuz ve sırt ağrıları, spor sonrası ağrısı, romatizma ağrısı, kireçlenme ağrısı, kas ağrısı, fıtık ağrısı, basur ağrısı, grip ve soğuk algınlığı durumlarında vücudun rahatlatılmasına yardımcı oluyormuş👌

⧫Günlük yorgunlukta, gerginliğinizi atmak ve kaliteli bir uyku uyumak için de kullanabiliyor😍👍

⧫Soğuk kış günlerinde de yatağımızı ya da üşüyen ayaklarımızı ısıtmak ve her an her yerde sıcaklık ihtiyacımızı gidermek için de harika bir ürün..

⇒Soğuk Kullanımda İse ⇐
⧫Migren, baş ağrısı, diş ağrısı, varis, kırık-çıkık ağrıları, kas gerilmesi, kas iltihaplanması, yüksek ateş, yanıklar, yumuşak deri lezyonları, böcek ısırmaları, arı sokması durumlarında vücudun rahatlatılmasına yardımcı oluyor.

⧫Sıcak yaz günlerinde, yatağınızı serinletmek ya da her an her yerde vücut ısınızı düşürmek için de harika bir ürün :)))

⧫⧫⧫⧫Özellikle de yeni doğan bebeklerin bir çoğunda görülen gaz sancısı,annelerin kabusu haline gelirken oldukça etkili ve doğal bir çözüm olarak kullanılıyormuş. Ve aldığım yorumlara göre anneler bu durumdan çok memnunlar ve severek kullanıyorlar. ⧫⧫⧫⧫

Yani her anımızda yanımızda en yakın dostumuz olmaya aday bir yastık :))

Buz gibi bir havada sizi ısıtıcak bir CHERRYE varsa yanınızda kim korkar soğuktan kim korkar Regl Ağrısından. Özellikle regl dönemlerinde mutlaka tavsiye ediyorum kızlar. İçeriğindeki kiraz çekirdeği sayesinde hem ağrıyı kesmeye yardımcı oluyor hem de bulunduğu bölgenin şeklini alarak sıcaklık ihtiyacınızı karşılıyor, sizi rahatlatıyor ve ilaç kullanmaya gerek bile kalmıyor. Ara ara yer değiştirerek üşüyen ayaklarımı ısıtmak içinde harika bir ürün🍒🍒👌 Ve üründeki en güzel şey sıcak su torbalarındaki ağzı açılır dökülür korkusunu yaşamıyorsunuz, gönül rahatlığı ile kullanıyorsunuz.
Fırında 10 dakikada o pişerken, siz kahvenizi hazırlayana kadar kullanıma hazır hale geliyor bile :)


Ayrıca sahil bölgesinde oturduğum için kendimi hep deniz kenarında buluyorum :))) Tam dabu soğuklarda en yakın arkadaşım oldu kendisi. Evden çıkmadan ısıtıyorum. Çıkarken o an sıcaklığı nerede istersem sırtımda, belimde,karnımda oraya yerleştiriyorum.Ceketimi giyiyorum sıcacık geziyorum:)))



Size tavsiyem alın ve aldırın diyorum çok memnun kaldım. Bir kez daha bu güzel ürün ile beni tanıştırdığınız için teşekkürler CHERRYE :)

İnstagram Hesabı : @cherryetr

Ürüne sahip olmak için sitelerinden güvenilir bir şekilde sitelerinden alabilirsiniz.
http://cherrye.com.tr/
English Home Mağazalarında da bulunmaktadır.

4 Ocak 2018 Perşembe

DERİ CÜZDAN TAVSİYESİ BONDNON

Benim gibi yeni yıl coşkusunu kendisine hediye alarak yaşayanlar var mııı :)
Bu yeni yılda kendimi biraz fazla şımarttım sanırım :))

En güzel kendime hediyem de bu harika #tonybellucci Deri Cüzdan oldu.Bazen acil dışarı çıkmamız gerektiğinde çanta değişikliği yapmak çok zor oluyor,zamanımız olmuyor. Fakat elinize alacağınız şık bir cüzdanınız var ise o an çanta eksikliğinizi kapatmış oluyor:) Bir de kahve tonlarında ise her şey ile uyumu çok daha kolay oluyor. Kahverengi tonlarını her zaman çok sevdiğimi belirtiyorum. Tercihim ise yine kahverengiden yana olmuş oldu.



%100 Hakiki deriden el işçiliği ile üretilmiş ve gerçek deri malzemesi ile çok şık bir görünümü ile de kalbime taht kurmayı başardı :) İçinde kartlık bölümleri ve orta kısmında fermuarlı bölümü var.Ayrıca Tony Bellucci marka tüm ürünler birinci sınıf deriden ve üst düzey işçilik ile üretiliyor.Bunun yanı sıra BOND NON Türkiye'de bir çok ünlü firmaya koleksiyon hazırlayıp imalatını yapıyor.Bu firmalar arsında İNCİ, HOTİÇ, KEMALTANCA,DİVARESE, ELLE SHOES,RAMSEY, HATEMOĞLU,SÜVARİ,FABRİKA,KOTON- BEYMEN, MAVİ JEANS,ADİLIŞIK vs firmalarla çalışmakta. Yani bu da demek oluyor ki @bondnontr her zaman bizimle :)


Bu arada almış olduğum bu cüzdan 179 TL den 69 TL ye düştü. Ayrıca birçok cüzdan seçenekleri de bulunmakta.Cüzdanın yanı sıra @bondnontr sayfasında ve sitede Deri Çanta, Deri Kartvizitlik, Deri Aksesuar,Deri Eldiven ve Deri Valiz seçenekleri de mevcut.


Ve en önemli nokta ise firma @bondnontrokadar ilgili ve nazik ki güvenle alışverişinizi yapabilirsiniz.Kargonuz ise 3 gün içinde elinize gelmiş oluyor. Eğer beğenmezseniz ücretsiz iade ve değişim de yapabiliyorsunuz.
Alışverişi ise @bondnontr sayfasında bulunan sitelerinden ve
N11 Mağazaları: bondnon dan yapabilirsiniz.
OZAMAN SİZDE YENİ YILDA SEVDİKLERİNİZE KÜÇÜK SÜPRİZLER YAPIN VE ONLARI MUTLU EDİN


ALIŞVERİŞ İÇİN N11 MAĞAZALARI İÇİN --- https://www.n11.com/magaza/bondnon
SİTEDEN ALIŞVERİŞ İÇİN http://www.bondnon.com/

11 Aralık 2017 Pazartesi

L’oreal Professionnel Pro Fiber ile SAÇ MAKYAJI


2017'nin son günlerine yaklamışken, saçlarıma baktığımda, 6 ay boyunca deniz suyundan, havuzdaki klordan,yakıcı güneş ışınlarından, sık olarak uygulanmış ısı işlemlerinden sonra parlaklığını kaybetmiş, matlaşmış,yıpranmış ve onarılmayı bekleyen saçlarım alarm vermeye başladı.Denizi ve güneşi çok sevmemin yan etkilerini görmeye başlamıştım:) Öncelikle saç bakım maskelerim ile birlikte onarabileceğimi düşündüm fakat yanıldım. En güzel çözüm, profesyonel yardım almaktan geçiyormuş yapılan işlemlerden sonra gördüm. Öncesi ve sonrasına baktığım zaman yıpranmış,matlaşmış saçlarım eski canlılığını ve parlaklığını geri kazandı.



Beni L’oreal Professionnel Pro Fiber bakımıyla tanıştıran ELİTTE KUAFÖR Günnur Hanım ve uygulamayı yapan Ali Bey'e bu güzel ilgileri için çok çok teşekkür ederim.



Saçlarım kuaförde yaklaşık 3-4 saat kadar işlem gördü.Ve saçlarımın yapılışını aşama aşama gördükten sonra sonuç gerçekten inanılmazdı. Islak saçta yapılan işlemler çok fazla belirgin olmazlar fakat bu işlem, saçlarım yıkama aşamasındayken bile parlaklığını geri kazanmış görünüyordu.İyice kurulaşmış saçlarım ışıtısını geri kazandı. Ve saçlarım kaybetmiş olduğu yumuşaklığı geri kazandı.




Saçlarıma uygulanmış olan L’oreal Professionnel Pro Fiber Mor renkli en yoğun şekilde bakım yapan seriydi.




Birinci işlem olarak L'oreal'in Dialight 9.03 Gold Milkshake Saç Boyası uygulandı.Bu boya, asit bazlı ton üstüne ton boyalı veya hassas saçlar için amonyaksız bir renklendirici. Işık saçan yansımalar,parlaklık ve hassas saçlarda bile yüksek uyum sağlıyor.

Saç rengini canlandırmak ve rötuşlar için son derece ideal. Saçın doğal bazını bozmadan,saç boy ve uçlarındaki renk koyulaştırmaları, renk canlandırma ve eşleştirmeleri için, matlaşmış saça eşsiz doğal bir parlaklık kazandırmak için kullanılabilir.
Renklendirme sonrasında ise saç yüzeyi pürüzsüzleşerek yeniden yapılandırılıyor ve mükemmel parlaklık etkisi kazanıyor. Saçlarda ise yoğun bakım etkisi bıraktığı gibi saçlar doğal saç dokunuşuna kavuşuyor. Bu durumda ise daha ne olsun demekten kendimi alıkoyamıyorum:))

İkinci işlem olarak saçıma uygulanmış olan yine L'oreal'in Pro Fiber bakım ürünüdür.İçindeki APTYL 100 Teknolojisi sayesinde;
İÇ ONARIM (Korteks)
Saçı onarıyor ve yeniden yapılandırıyor. Saç telleri de kökten uca kadar yenilenmiş gibi gözle görülür şekilde hissediliyor. Saç telleri güçleniyor.



DIŞ ONARIM (Kütikül)
Saç telinde yumuşak ve ipeksi bir dokunuş sağlıyor.Anında yeniden yapılandırma ve 4 şampuanlamadan sonra bile kalıcı bakım etkisi sağlıyor.


Tüm bu yapılan 4 saatlik işlemin sonucunda ise ışıl ışıl parlayan, kuruluktan eser kalmayan canlanmış saçlarınıza merhaba diyorsunuz :)) Ayrıca o kadar güzel kokuları var ki gün içinde parfüm kullanmasanız bile saçlarınızdan gelen o güzel koku tüm gün size yetebilir <3 Ben sonuçtan o kadar çok memnun kaldım ki kesinlikle size de bu bakımı bir kez de olsa yaptırmanızı öneriyorum. Zaten bir kez yaptırdıktan sonra eminim vazgeçemeyeceksiniz <3

Tüm bu işlemlerden sonra ise bakımdan sonra değişiklikte olmalı dedik ve saçlarımın ön kısmına biraz kat ve kahkül yaptık. Son olarak ise saçlarıma dalgalı fön uygulandı.






Genel olarak yapılan işlemlerden öyle memnun kaldım ki ,her zaman yine tercihim İzmir Gaziemir'de ki ELİTTE KUAFÖR olacak. Ayrıca öyle cana yakın ve misafirperverler ki kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz.Çok sıcakkanlı pozitif bir ortam olduğunu tüm içtenliğim ile söyleyebilirim.Geçirmiş olduğumuz sanki 4 saat değil de 1 saatlik zaman dilimi gibiydi. Birlikte zamanın nasıl geçtiğini anlamadık <3 Günnur Hanım ve saçlarıma işlem yapan Ali Bey'e herşey için tekrar çok teşekkür ediyorum.
İnstagram adresi olarak ---> @elittekuaför olarak bulabilirsiniz.



28 Kasım 2017 Salı

KIŞLIK BOT TAVSİYESİ

İşte benim kalbime taht kuran harika botlarım

Kış aylarının benim için vazgeçilmez rengi her zaman toprak tonları oluyor. Hem diğer renkler ile uyum sağlıyor hem o renkler ile kendimi daha mutlu hissediyorum.Ve kışın bu şekilde kalın topuklu botlarla daha rahat ediyorum.




Ayrıca laf aramızda bu botlarımı yazın kot şort ve elbise ile de kombinleyerek giyeceğim. Yani yaz kış hem benimle olacaklar.Ben özellikle püskül detaylı bohem havasını çok sevdim tamamen benim ruhumu yansıtıyor. Bu yüzden seçimimi bu botlardan yana kullandım.


Fakat https://www.mix.com.tr/ model konusunda o kadar geniş kapsamlı ki hangisini alacağınıza karar veremiyorsunuz.
Deri Ayakkabı
Klasik Ayakkabı
Spor Ayakkabı
Terlik ve Sandalet olmak üzere birçok seçeneğiniz var. Ayrıca 1965 yılından beri hizmet veren bir firma. Dünyanın en ileri ayakkabı teknolojisi olan İtalyan Teknolojisiyle günde 2.500 çift bayan ve erkek ayakkabı üretiyor.


Ayrıca bir diğer önemli konu ise;
https://www.mix.com.tr/ sitesinden yapmış olduğunuz ürünü Kapıda Ödeme Seçeneği ile ödeme yapabiliyorsunuz. Ayakkabıyı beğenmezseniz kullanmadan geri iade edebiliyorsunuz.

Ve şu an sitede Kış Sezonu Ürünlerde %70e varan indirimler mevcut. İndirimden almış olduğum fiyat ise şuan👉 119,90 TL 👈



Bu fırsatı kaçırmayın derim. Ve son olarak benim için en önemli kısmı müşteri ile gayet ilgili, anlayışlı, hoşgörülü, nazik ve kibarlar. Size ürünü aldığınız andan itibaren sürekli yardımcı oluyorlar. Ben çok memnun kaldım. Bundan sonraki tercihlerimin arasında kesinlikle her zaman yer alacak.

İnstagram adresinizden ise ---> @mixcomtr den ulaşabilirsiniz.

4 Kasım 2017 Cumartesi

LR MİCRO SİLVER SETİ (SİVİLCELERE ELVEDA)

Sivilce,Akne ve Leke Sorunu yaşayanlar çaylar,kahveler hazır mı ??? Anlatmaya başlıyorum şimdi bana kulak verin :)))


Uzun süredir sivilce, akne sorunu yaşayan biri olarak bu Micro Silver setini uzun süredir kullandım ve etkilerinden çok memnun kaldım. Gözle görülür şekilde farklılar oldu. Sadece yaz aylarında düzenli olarak kullanamadım. Fakat yine tatilden sonra güneş alerjimin etkisiyle de çıkan sivilcelerimin imdadına bu muhteşem ikili yetişti. 2-3 günlük kullanımdan sonra yüzümdeki yağlanma en aza inerek aktif sivilceler kurumaya başladı. Aynada görmüş olduğunuz o sinir bozucu görüntü %80 azaldı. Kalan %20 de bizim olsun. Neden mi? Çünkü o küçük sevimli canavarlara öyle alışmışız ki aynaya baktığımızda yüzümüzü tanımakta zorluk çekebiliriz :)))
Ayrıca küçük bir not olarak;

~ Microsilver Nedir ? Diye Sorarsak;
Süngerimsi bir yüzey yapısına sahip olan nano gözenekli bir gümüştür. Büyük ve aktif bir antimikrobiyolojik yüzeyi olan bu malzemenin etkisi microsilver serisinin ürünlerinde cilt üzerinde kozmetik uygulama için ilk kez kullanılabilir hale gelmiştir. İki Kremin de vaadlerini kesinlikle yerine getirdiğini düşünüyorum👌👌👌

~Microsilver Yüz Yıkama Kremi~
Günlük kullanıma uygundur. Hassas ve derinlemesine antibakteriyel temizlik sağlar. Salik asit gözenekleri açar, siyah noktaları temizler, cilt kusurlarını azaltıp cildi rahatlatmaya yardımcı olduğu gibi defensi iltihabı azaltır.



~Microsilver Yüz Kremi~

Sivilceli ciltlerde, aşırı yağlı ciltlerde kullanılır. Leke açma özelliğine sahiptir. Ancak lekelerin sivilce kaynaklı olması gerekir.



Son olarak önemli bir nokta, sivilce ve akne sorunu yaşayan herkese düzenli olarak sabah akşam kullanmalarını ve tam sonuç almaları için 6 ay ara vermeden devam etmelerini öneririm. Ben bu şekilde faydasını gördüm ve size de severek tavsiye edebilirim.


25 Temmuz 2017 Salı

VİSSMATE İLE HER YER TERTEMİZ

Herkese mis gibi temizlik kokan bir günden merhaba :)



Bugün günlerden temizlik ise , akla gelen en güzel temizleyicilerden Vissmate Silikonlu Temizleyici oluyor. Öyle amaçlı ki çok yorulmadan, çok uğraşmadan, tek bir temizleyici ile evinizin her yerini temizleyebilir hatta ben daha yorulmadım bir de arabamın kaportası var parlatılacak :)) diyorsanız adres yine VİSSMATE SİLİKONLU TEMİZLEYİCİ oluyor :) :)

Bu sıcak yaz günlerinde temizlik yapmak işkence olsa da biz bayanlar için maalesef bundan kaçış olmuyor. Bakalım ben nerelerde kullanmışım, memnun kalmış mıyım?
Öncelikle temizliğe huzur bulduğum kitaplığımda başladım ki beni motive etsin :) Tozu aldıktan sonra uzunca bir süre gidiyor ve arkasından dönüp baktığınızda tekrar toz olmuyor ve silinen yer hala pırıl pırıl parlıyor. Kitaplarımın tozunu da tabi ki yine bu ürünle temizliyorum ve inanılmaz güzel kokusu sayesinde kitaplarımın sayfalarını her çevirdiğimde mis gibi kokuyor.


MUSLUK & LAVABO & DUŞA KABİN & FAYANS
Şimdi de bu alana gelirsek eğer bu yerlerde yüzeyler su tutmadığından su kaynaklı kireç oluşumunu gerçekten en aza indirmeyi başarıyor. İçeriğindeki silikonun parlatma etkisiyle de sildiğim yerler çok güzel parlıyor. Özellikle lavabo ve musluk temizliğinden sonra elinizi yıkamaya gittiğiniz anda o güzel kokuyu hala alabiliyor ve parlaklığın gitmediğine şahit olabiliyorsunuz.



CAM&PENCERE&AYNA

İşte en sevdiğim bölümlerden biri. Evde kirlenmeye en müsait 3ü1 arada. CAM PENCERE VE AYNA !! Yağmurdan sonra oluşan çamurlu yağmur lekeleri olsun, diş fırçalarken aynaya sıçrayan macun lekeleri olsun yada hep karşılaştığımız su lekeleri olsun, Vissmate ile hepsinin temizlenmesi sadece 10 dakika.İçeriğindeki silikonun su buharını itme gücü sayesinde buhar oluşumunu ve buğulanmayı engelliyor olması ve antistatik özelliği ile de tozu yok etmesi bizim işlerimizi en aza indirgiyor.Ve diğer alanlarda da olduğu gibi arkamızda tozdan eser kalmayan mis gibi temizlik kokan cam, pencere ve ayna bırakıyoruz



MOBİLYA&AHŞAP

Temizlik yaparken en zorlandığım yerlerden biri de maalesef tozların bir türlü eksik olmadığı ahşap mobilyaların temizliği oluyor. Sahil bölgesinde oturduğumuz için ve evimiz 1.kat olduğu için mobilyaların ahşap kısımlarını temizlemek çok zor oluyor. Vissmate Silikonlu Temizleyiciden önce temizlediğim zaman arkamı dönüp baktığımda sildiğim bütün mobilyaları sanki hiç silmemiş gibi toz içinde oluyorlardı. Bu temizleyici sayesinde o kadar rahatım ve mutluyum ki anlatamam. Artık öyle bir sorun yaşamıyorum ve sildiğim yer uzun süre hijyenliğini koruyor ve çok güzel parlıyor.. Ayrıca silikonlu yapısı sayesinde yüzeyde koruyucu kaplama oluşturarak çizilme ve yıpranmayı da önlüyor.





ANKASTRE&ÇELİK&METAL
Günümüzün neredeyse büyük bir kısmını geçirdiğimiz mutfakta ise başımızın tacı oluyor. Fayanslardan, bangodan çıkmak bilmeyen inatçı kiri, yağı ve parmak izlerini mükemmel şekilde temizleyerek ayna görevini üstleniyor :)

ARABA İÇİ & DIŞI
Sadece bu alanda henüz denemeye fırsatım olmadı ama en kısa zamanda arabada da deneyeceğim ve yine çok memnun kalacağıma eminim. Buradaki temizliğimiz de sadece temizleyiciye biraz su karıştırıyoruz ve temizliğimizi öyle yapıyoruz. Arabanın camlarında çizilmeleri önlediği gibi güneş ışınlarından da koruyormuş .

Kısacası ben her alanda çok memnun kaldım. 7&24 elinizin altında bulunması gereken bir temizlik ürünü. Ve bütün bu muhteşem görevleri yerine getiriyorken bile çok uygun fiyatlı, hemen hemen her yerde bulabileceğiniz bir ürün. Mutlaka deneyin diyorum :)